American Medical Centers rozwija swoją ofertę opieki zdrowotnej i poszukuje zmotywowanego i doświadczonego lekarza rodzinnego, który dołączy do naszego zespołu w Warszawie.Praca stacjonarnie w systemie zmianowym, udzielenie wizyt telefonicznych i konsultacji on-line oraz ewentualne wizyty domowe. Idealny kandydat powinien posiadać doskonałe umiejętności kliniczne, biegle władać językiem angielskim, polskim lub ukraińskim, wykazywać się elastycznością i entuzjazmem.
Zakres obowiązków:
Przeprowadzenie konsultacji online oraz teleporad
Zapewnienie wysokiej jakości opieki medyczniej w zaciszu domu pacjenta lub poprzez wirtualne wizyty.
Przepisywanie lub administrowanie leczeniem, terapią, lekami, szczepieniami i inną specjalistyczną opieką medyczną w celu leczenia lub zapobiegania chorobom, schorzeniom lub urazom
Zamawianie, wykonanie i interpretacja testów oraz analiza zapisów, raportów i informacji z badań, aby zdiagnozować stan pacjentów
Monitoring stanu pacjentów i postępów oraz, jeśli to konieczne, ponowna ocena leczenie
W razie potrzeby kieruj pacjentów do lekarzy specjalistów lub innych specjalistów
Koordynowanie pracy z pielęgniarkami, terapeutami rehabilitacyjnymi, psychologami i innymi pracownikami służby zdrowia w AMC lub klinikach partnerskich
Zarządzanie i koordynacja działań pielęgniarek, studentów, asystentów, specjalistów, terapeutów i innego personelu medycznego
Zapewnienie zgodności ze wszystkimi standardami medycznymi i etycznymi, a także lokalnymi przepisami dotyczącymi opieki zdrowotnej.
Edukacja pacjentów na temat ich schorzeń, planów leczenia i środków zapobiegawczych mających na celu poprawę ich zdrowia i dobrego samopoczucia.
Wymagania :
Dyplom lekarza i ważne uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza w Polsce.
Umiejętność czytania, pisania, mówienia i rozumienia języka angielskiego, polskiego lub ukraińskiego, aby skutecznie komunikować się ze wszystkimi pacjentami i innymi podmiotami świadczącymi opiekę zdrowotną.
Stałe podnoszenie kompetencji i poszerzanie umiejętności zawodowych.
Doskonałe umiejętności pisania na klawiaturze i doświadczenie w obsłudze komputerów z programami przeznaczonymi specjalnie do elektronicznej dokumentacji medycznej.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i umiejętność interakcji z pacjentami i ich rodzinami, a także współpracownikami, administratorami i współpracownikami.